חמשת המדדים לבחירת ערוץ תקשורת פנים ארגונית

תקשורת פנים ארגונית היא מהלך חיוני עבור כל ארגון וחברה, ולא משנה כמה עובדים מועסקים בהם. במיוחד בימים בהם עובדים רבים לא יושבים ליד שולחן במשרד אלא עוברים ממקום למקום ומקיימים פגישות עבודה או אפילו עובדים מהבית, הרי שכל ארגון וכל מנהל חייב למצוא דרך לתקשר עם העובדים שלו בצורה יעילה וטובה.

אמנם, יש דוא”ל ויש אינטראנט, ויש אפילו וואטסאפ, אבל כשרוצים לקיים תקשורת המונים עם העובדים, זה לא תמיד מספיק. הפנאי שיש לעובדים להתעדכן במה שקורה הולך ומתקצר ועודף המידע מקשה על התמצאות במה שחשוב ומה לא.

ערוצי התקשורת הפנים ארגוניים צריכים להיות כאלה אשר מדלגים מעל המחסומים הללו, ומצליחים להגיע לכל העובדים בזמן הנכון עם המסר הנכון.

בהתבסס על הדרישות הללו, אספנו עבורכם את הקריטריונים להערכת ערוצי התקשורת פנים ארגונית:

תפוצה

יש עובדים עם מחשב ובלי מחשב, עובדים עסוקים או מסתובבים, קוראים מיילים או מתעלמים, טכנולוגיים או טכנופובים, בעבודה כל יום או רק מדי פעם. הגיוון של העובדים גדול, איזה כלי תקשורת פנים ארגונית ייתן את המענה למגוון הרחב ביותר של העובדים?

מידע בזמן אמת

העידן שבו אנחנו חיים הרגיל אותנו לקבל מידע בזמן אמת. שידור חי ברשתות החברתיות, גישה לסרטים וסדרות מיד כשהם יוצאים, משלוחים מהיום למחר, כבר אין זמן להשתהות, מה שנכון היום כבר משתנה מחר, וכלי התקשורת שלנו צריכים לתת לנו במה מידית להגיע לעובדים בתוך דקות או שעות, לא ימים.

קלות עדכון

חשוב מאוד להפיץ תוכן חדש בתדירות גבוהה, ולכן העבודה עם מערכת הפצת המסרים צריכה להיות פשוטה ובלי תלות בגורמים טכניים.


מגוון

כמה סוגי תוכן אפשר לשדר בכלי התקשורת שלכם? נתוני ייצור, מערכות ניהול תהליכים או עובדים, טבלאות, אלבומי תמונות, גרפים, סרטונים שיווקיים, אקסלים, תבניות מוכנות, מצגות.

ככל שערוץ התקשורת שלכם מגוון ומכיל יותר סוגים של מידע כך הוא יעיל יותר, מאפשר במה למגוון גדול יותר של מחלקות בארגון ובסוף גם מעניין יותר, במיוחד אם חלק מהנתונים דינמיים ומתעדכנים מעצמם.

עלויות

כן, אמצעי תקשורת פנים ארגונית הם מוצרים שעולים כסף, וקשה למדוד את השפעתם הישירה על הצלחת החברה. למרות זאת, אם משקיעים בכך מאמץ זה בהחלט אפשרי, ולכן חשוב לעשות את הבחירה הנכונה ולוודא שהתמורה תהיה שווה את המחיר. במיוחד את כח האדם שנדרש לתפעול הערוץ ועלויות העדכון השוטף שלו.

אז איזה ערוץ עונה לכם על הכי הרבה מדדים? 

הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

כברר היום מוצבת כמות אדירה של פרסומות בתוך העסק, מספר עצום של שעות עבודה וכוח אדם מושקע בהצבת שלטים שונים,

תוכן לתקשורת פנים ארגונית שעובד רק בשילוט דיגיטלי

תוכן לתקשורת פנים ארגונית שעובד רק בשילוט דיגיטלי

הערכים של שטראוס בשילוט דיגיטלי יש תכנים שאי אפשר לשלוח במייל, הם כבדים מדי, אף אחד לא רוצה להעביר את

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

מחקרים שנעשו מצביעים על כך שהצרכנים נמשכים יותר לפרסומות מחוץ לבית, כולל כאלה המוצגות על גבי מסכים לחנויות. הם מוצאים אותן