שילוט דיגיטלי במלונאות

מלונות זקוקים לתקשורת שוטפת עם האורחים, עבור כך קיים מערך אנשי שירות בקבלה שנכון להעביר מידע ולעזור להם.

אך מה אם נוכל לצמצם את הצורך באנשי שירות בעזרת מסכים שיציגו מידע דינמי ועדכני?

כיום ניתן בקלות ליצור מערכת של מסכים שיספקו לאורחים מידע שוטף וממוקד. כך התכנים תמיד רלוונטיים עבור האורחים, והם אינם צריכים להטריד את עצמם בחיפושים אחר אנשי שירות.
מכיוון שהרבה פעמים אותו סוג של מידע נוגע לקהל יעד גדול מאוד, האפשרות להציג את המידע הזה על מסך דיגיטלי שמתעדכן אוטומטית יכולה לחסוך משאבים רבים של כוח אדם ועלויות דפוס.
התקשורת עם האורחים תשתפר לאין ערוך, תוכלו להעביר להם את המידע שתרצו, כך שיהיה נגיש עבורם מתי ואיפה שהם צריכים אותו.
הדינמיות של המסכים והקלות שבה מעדכנים אותם, הופכים אותם לרלוונטיים תמיד, בניגוד למערכת מידע שבה תהליך העדכון ארוך ומסובך.
בעזרת המסכים תוכלו לשלוט על המידע שמועבר לאורחים שלכם, ואילו הם ימצאו במסכים את המידע העדכני ביותר שיוכלו לקבל, בלי צורך לעמוד בתור או לחפש איש צוות.

הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

כברר היום מוצבת כמות אדירה של פרסומות בתוך העסק, מספר עצום של שעות עבודה וכוח אדם מושקע בהצבת שלטים שונים,

מסכי פרסום – כך תשאירו אותם דולקים

מסכי פרסום – כך תשאירו אותם דולקים

במקומות רבים השכילו בעלי העסק להבין שהצבת מסכי פרסום דיגיטליים בעסק יעזור למיתוג העסק והעלאת הערך המוסף של המבקר בחנות.

חיבור עובדים לתמונה הגדולה

חיבור עובדים לתמונה הגדולה

אריק התקבל לעבודה חדשה, ביום הראשון מראים לו ערימה של מכשירים עם אנטנות שבורות ומבקשים ממנו להחליף את כל האנטנות