שילוט דיגיטלי – הבסיס

לכל עסק, חברה או ארגון קיים צורך בסיסי ומהותי להציג מידע לקהלים גדולים, כיום משתמשים באמצעי דפוס שונים על מנת להפיץ מידע כזה, אולם ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת לנו להטמיע מערכות דיגיטליות חכמות בהרבה ואוטומטיות ברובן.
עבור מערכת הפצת מידע יעילה בעבר נדרש כוח אדם גדול, עבודות דפוס שלא נפסקות, וזמן רב בין עדכון לעדכון. בעזרתינו הכל ניתן לשליטה ממחשב מרכזי אחד שמאפשר בכמה קליקים פשוטים להחליף פרסומות, לעדכן את התפריט ולשנות את התזמון וכך הדרך אל מערכת הפצת מידע מתקדמת וממוקדת התקצרה בהרבה וכיום היא בהישג יד של כל עסק מודרני.

מעבר להצגת מידע, השירות מסייע במיתוג מול מתחרים ובמיצוב המוצר מול הלקוחות, בין אם הם צרכנים, מבקרים, עובדים או תלמידים. האפשרות להעביר מידע דינמי כל כך בקלות כזו, מאפשר ליצור מערכות הפצת מידע מרהיבות שנותנות מענה לכל צורך של הפצת מידע ויחד עם זאת יוצרות עיצוב נקי וחדשני ומעלות את ערך המוצרים\שירותים בעיני המתבונן.
מכיוון שהפצת המידע נעשית באופן דיגיטלי ואוטומטי, המידע המוצג רלוונטי תמיד ומתעדכן כל רגע. קהל היעד הוא ממוקד מאי פעם בזכות המיקום של המסכים והתיזמון של המידע שעליהם, ובעקבות כך עולה רמת העניין של הלקוחות במסכים. מערכת מידע לא מעודכנת שלא משדרת רלוונטיות, לא תמשוך את תשומת הלב של הלקוח.

היתרונות לדיגיטליזציה של מערכות הפרסום (הפנימי והחיצוני) הן רבות, השליטה על אין ספור מסכים נעשית ממיקום אחד, מערכת מתופעלת היטב לעולם תהיה רלוונטית ועדכנית, ולמתבונן תמיד תהיה סיבה טובה להסתכל עליה, ורובם המכריע של הנתונים על המסך מתעדכן ללא מגע יד אדם. זהו רק עניין של זמן עד שהטכנולוגיה הזו תהפוך להיות נפוצה ובסיסית כל כך עד שתחליף לחלוטין כל שיטה אחרת להפצת מידע שקיימת כיום.

דילוג לתוכן