שילוט דיגיטלי לסוכנויות רכב

שילוט דיגיטלי לסוכנויות רכב

אולמות תצוגה של סוכנויות רכב שמים להם למטרה להכניס את הרוכש הפוטנציאלי לתוך החוויה שהרכב עומד לספק להם.

במידה מסוימת כל סוכנויות הרכב נראות אותו דבר, וההבדל הוא בחוויית הלקוח ובסיפור שהוא מספר לעצמו על אותו רכב, סיפור שאנחנו יכולים להשפיע עליו באמצעות הדמיות ויזואליות.

על מנת לייצר חוויית לקוח מנצחת, ניתן להשתמש בשילוט דיגיטלי לסוכנויות רכב, החל בשילוט קלאסי שמדגים את היכולות והביצועים של הרכב ועד שילוט אינטראקטיבי מלא שמשתף את הלקוח בתהליך בחירת הרכב, הצבעים והתוספות.

מכוניות לא נועדו לשבת על רצפת בטון קרירה, הם נועדו לנוע, להניע, לרגש, לחבר ואת התכונות האלה אי אפשר להמחיש באמצעות תמונות סטטיות, אלא רק באמצעות מסכים דינמיים שממחישים את התנועה, הדינמיות והיכולות של הרכבים.

אז מה אפשר להשיג באמצעות שילוט דיגיטלי לסוכנויות רכב?

דמיינו איש מכירות שמסביר על יכולות של רכב, לוחץ באגביות על כפתור בטאבלט, והלקוח רואה לנגד עיניו תצוגה מרהיבה על מסך ענק של היכולות עליהם מדבר איש המכירות.

פתאום, כשרואים את הרכב בפעולה, יכולת הנעה 4X4 כבר לא נשמעת כל כך יבשה; וידאו ממבחן הריסוק מדגים איך הרכב שומר על נוסעיו בזמן תאונה. אפשר לבחור צבעים במקום עם הדמיה איך כל צבע נראה על הרכב.

כשאנחנו משתמשים אנחנו הופכים ביקור לחוויה, כשהלקוח הפוטנציאלי יוצא מסוכנות הרכב הוא לא יוצא עם דף נתונים יבשים, אלא עם סיפור חווייתי על הרכב שמעניין אותו.

שילוט דיגיטלי לסוכנויות רכב

יתרון נוסף הוא החדשנות, עצם הצבת מסכים בסוכנות רכב מהווה אמירה לגבי החדשנות של המותג, מכוניות שנמכרות היום באותה צורה כמו שנמכרו לפני עשרים שנה, כנראה לא מעודכנים לגבי ההתקדמות הטכנולוגית שחלה בעולם מאז.

אם אתם רוצים לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם חוויה משמעותית כשהם מבקרים בסוכנות, לבדל את הסוכנות שלכם מאחרות עם תדמית חדשנית ולספר סיפור על הרכב מלא הדמיות ויזואליות באמצעות שילוט דיגיטלי לסוכנויות רכב – צרו איתנו קשר.

שילוט לסוכנויות רכב
מסכים דיגיטליים לסוכנויות רכב
הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

כברר היום מוצבת כמות אדירה של פרסומות בתוך העסק, מספר עצום של שעות עבודה וכוח אדם מושקע בהצבת שלטים שונים,

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

מחקרים שנעשו מצביעים על כך שהצרכנים נמשכים יותר לפרסומות מחוץ לבית, כולל כאלה המוצגות על גבי מסכים לחנויות. הם מוצאים אותן

עשרה כללים לתוכן איכותי בקמעונאות

עשרה כללים לתוכן איכותי בקמעונאות

תוכן מהווה את המכשול הכי רציני בדרך למערכת שילוט דיגיטלי מוצלחת. מערכת תצוגה יפה וממוקמת היטב ככל שתהיה לא תועיל