שילוט דיגיטלי עבור תקשורת פנים ארגונית

קשר תמידי עם העובדים והצוות בחברה חשוב מאין כמוהו על מנת לשמור על מוטיבציה גבוהה וחיבור למשימה. הדרך הטובה ביותר להשגת קשר כזה הוא הצבת נקודות מידע במקומות אסטרטגיים בחברה, וכך לספק להם את המידע שהם צריכים ואת התוספות שייגרמו להם להרגיש חלק מהצוות.

התקשורת בין עובדי הצוות על מגוון משרותיהם היא קריטית לכל חברה. תקשורת טובה יכולה להשפיע על מצב הרוח של העובדים וכתוצאה ישירה מכך, על התפוקה שלהם.

המטרה היא לשמור את הצוות מודע למה שקורה מסביבו: מהלכים עסקיים של החברה, התקדמות פרויקטים שכנים, מתן תמונה כוללת על הפרויקט ומעל הכל קיומה של פלטפורמה להעברת מסרים להעלאת המוטיבציה ושיפור הריכוז של העובדים.

המפתח הוא לשדר את המסר הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון. וביחד עם זה לוודא שלכולם יש גישה למידע.

ניתן לשלוט על כל נקודות המידע ממחשב אחד ואף מחוץ למשרד, אפשר לקיים ערוצי מידע נפרדים למחלקות שונות, להכניס הודעות בRSS מאתר החברה, לתזמן הופעות של מודעות שונות, לשלב בין מידע אינפורמטיבי על תהליכים בחברה לתוכן בידורי, להציג כמעט כל סוג קובץ שניתן להעלות על הדעת, ועוד..

הטמעת שילוט דיגיטלי בחברות וארגונים מאפשרת לנו לקבל בתמורה עובדים מודעים יותר, מתקשרים יותר, מחוברים יותר לחברה ולתהליכים בה ובסופו של דבר ניכרת ההשפעה על כושר העבודה האישי של כל עובד ועובד.

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

מחקרים שנעשו מצביעים על כך שהצרכנים נמשכים יותר לפרסומות מחוץ לבית, כולל כאלה המוצגות על גבי מסכים לחנויות. הם מוצאים אותן יותר מעניינות, מוכנים להשקיע יותר

טעויות נפוצות בשילוט דיגיטלי

פרויקטים רבים של הטמעת שילוט דיגיטלי נכשלים כישלון חרוץ. לכאורה, הטמעה של מערכת מסכים שמעבירה מידע ללקוחות נראית טריוויאלית ופשוטה, אולם הנחה זו בדיוק גורמת

דילוג לתוכן