שלושת כללי הזהב לערוץ תוכן שאי אפשר להתעלם ממנו

אם כבר יש לכם מסכים שמשמשים לתקשורת פנים ארגונית בחברה, עברתם את המכשול הראשוני שכרוך בתקצוב המסכים ובהתקנה שלהם.
אבל זהו רק תחילת הסיפור, כדי שהפרויקט לא יהפוך לפיל לבן וכדי שהעובדים שלכם לא יחלפו על פני המסכים בלי להסתכל עליהם, צריך לטפל היטב בשלב הבא: הניהול השוטף של התוכן.
יש אתגרים שמראש שמים רגל למכשול של ניהול התוכן, אם אתם מזהים אחד מהם כאן תכתבו לנו ונחלוק אתכם את מיטב הפרקטיקות שיש לנו כדי להתגבר עליהם:
1. קלות ניהול התוכן – אם התוכן שלכם מנוהל על ידי מערכת כבדה ומסורבלת, שמצריכה המון טיפול עבור כל קובץ שעולה – זה צוואר בקבוק רציני לתוכן איכותי, ככלל אצבע, תוכן חדש צריך לעלות בין 5-10 קליקים ולא להצריך ידע טכני. אפשר להציץ פה כדי לראות מערכת ניהול קלה לדוגמה: https://youtu.be/Ocy6MsHzUDQ
2. זמן – ערוץ תקשורת חדש דורש משאבים של זמן, אי אפשר לברוח מזה, הניסיון שלנו מראה שהניהול לוקח 3-4 שעות בשבוע בשביל תוכן עדכני ודינמי.
אם הצלחתם להתגבר על שני האתגרים הללו הרי מונחים לפניכם שלושת כללי הזהב שזיהינו כדי להפוך את ערוץ התקשורת למוצלח:

תוכן תמיד רלוונטי

אם זה לא חדש, זה לא מעניין – ותוכן שראו יותר מדי פעמים כבר נהיה שקוף.
בשביל זה כדאי לאפיין את הנושאים שאנחנו רוצים להעלות תדיר למסכים, לכתוב באיזה תדירות הם יעלו ואיפה מוצאים אותם, לדוגמה:
הטבלה מוכנה גם לשימושכם, אפשר לראות אותה במלואה כאן.
בשביל לקבל אותה לעריכה הירשמו כאן:

תוכן אוטומטי

כל מערכת טובה לניהול תוכן צריכה צינור נתונים שעובד ללא תלות בנו.
תוכן כזה, אם אופיין והוגש נכון, ייצור תמיד משהו חדש ורלוונטי על המסך וייתן תמיד סיבה טובה להסתכל עליו.
דוגמאות לתכנים אוטומטיים יכולים להיות:
  • ימי הולדת מאקסל או מערכת פנימית אחרות
  • מאגר משרות
  • קצת התקדמות בפרויקטים
  • קצב ייצור ותפוקה
  • ערוצים חברתיים של החברה – יוטיוב, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, בלוג חברה
  • חדשות ועדכונים – אלו יכולים להגיע משלל מקורות, אפשר לשלב חדשות פנימיות שמפורסמות בפורטל לדוגמא, או להשתמש בחדשות ממקורות חיצוניים כמו Ynet או כלכליסט.

התוכן נגיש לעיכול מהיר

אנשים לא עוצרים ליד המסך באותה צורה שבה הם עומדים מול לוח מודעות.
תוכן טוב הוא כזה שאפשר לבלוע ולהפנים במבט אחד.
בדרך כלל הוא יכלול בין עשר לעשרים מילים בתוספת תמונה להמחשה.
כדאי מאוד ליצור סדרה של תבניות תוכן עם גרפיקה דומה מסביב לתוכן, אפשר להשתמש בצבעים, כותרות ואלמנטים גרפיים כדי להבהיר את סוג התוכן.
בצורה כזו, העובד יראה את הצבעים ומיד יבין לאיזה סוג תוכן הוא יכול לצפות, בדוגמאות כאן אפשר לראות שתמיד אפשר לקלוט מצד ימין את סוג התוכן והמחלקה שאחראית לו ובמרכז את התוכן עם אלמנט עיצובי מתאים.
לא חייבים להשקיע בכל פריט תוכן עבודת עיצוב, מספיק להכין תבניות בכמות שתספק לסוגי התוכן שאפיינו ומשם אפשר לצאת לדרך.
מערכת ניהול טובה תאפשר לכם להטמיע את התבניות בתוך המערכת ולהסתפק רק בהקלדת הטקסט והוספת התמונה כדי ליצור תוכן יפה במינימום מאמץ.
אם אין לכם אפשרות כזו, פאוורפוינט יעשה את העבודה.

הדרך לפרסום נכון בקמעונאות

כברר היום מוצבת כמות אדירה של פרסומות בתוך העסק, מספר עצום של שעות עבודה וכוח אדם מושקע בהצבת שלטים שונים, הדפסה של מבצעים, החלפת פלקטים

דילוג לתוכן