תוכן לתקשורת פנים ארגונית שעובד רק בשילוט דיגיטלי

ערכים בתקשורת פנים ארגונית
יש תכנים שאי אפשר לשלוח במייל, הם כבדים מדי, אף אחד לא רוצה להעביר את זמנו בהתעסקות בהם ובאופן כללי הם לא עוזרים למילוי המשימות של העובד כאן ועכשיו.
אחרי הכל, השימוש שלנו באימייל הוא בעיקר בשביל לקדם ולהשלים משימות, כשאנחנו בתוכו, זה המצב הנפשי שבו אנחנו נמצאים, זה לא מצב נפשי מתאים בשביל להתעדכן בנושאים כלליים יותר, כיפיים, שמחברים אותנו לסיבה שבגללה אנחנו מנסים להשלים את המשימות האלו מלכתחילה.
כמו בעיגול ה WHY של סיימון סינק (צפו כאן) כשהעובדים שלנו נמצאים באימייל, הם לא חושבים למה הם עושים את מה שהם עושים, הם יודעים רק מה הם עושים ואיך הם עושים את זה.
אבל כשהם קמים מהשולחן, זה הזמן שבו הם זקוקים לדלק, לסיבה שבגללה הם הגיעו לעבוד כאן והסיבה שבגללה הם יחזרו לשולחן עם כוחות מחודשים.
אז איזה תכנים מזכירים לנו את הסיבה שבגללה אנחנו עובדים היכן שאנחנו עובדים? אספנו לכם מספר דוגמאות

עובד החודש

הכרה במאמצים של עובד ותודה בשם כולם עושים נפלאות בחיבור של העובד לעבודה ולארגון.

ערכים וחזון

הגביע הקדוש של חיבור למשימה, כמה שיותר נגיש – יותר טוב. טיפ מצוין הוא לתת דוגמא ליישום של כל ערך, כדי שהעובדים יבינו איך הם יכולים ליישם את הערך בסגנון העבודה שלהם.

ברכות ואיחולים

במייל אף אחד לא נכנס, אבל כשהתוכן נגיש במקומות ציבוריים באמצעות שילוט דיגיטלי, כמעט שאי אפשר לפספס אותו.

תמונות מאירועים

אין שום דרך אחרת שבה אנשים באמת יסתכלו על תמונות מאירוע חברה חוץ מלפרסם אותם על המסכים, שם הם גם מהנים וגם לא מפריעים.

הכר את העובד

אחת הסיבות הכי טובות להגיע ולהישאר במקום העבודה זה הצוות.
בסרטון שבתמונה, BambooHR הלכו צעד קדימה וערכו סרטון כזה עבור המנכ"ל.
דילוג לתוכן