תערוכת ISE

ISE זו התערוכה הכי גדולה שקשורה למסכים בכלל ולשילוט דיגיטלי בפרט בעולם.
גם השנה ביקרנו שם, ואלו רשמינו:
ISE גדלה כל שנה ותופחת לממדים עצומים.

נראה שכל תחום צומח בעולם הטכנולוגי מקבל אולם משלו בתערוכה, החל מבניינים וערים חכמות ועד רחפנים ו XR (מציאות מורחבת)

השנה הם נאלצו לבנות אולם נוסף במיוחד עבור התערוכה כדי שיוכלו לארח את כל המציגים.

גם אחרי שלושה ימים של שוטטות, רגליים כואבות ומינגלינג אינסופי, נדמה שלא הגענו אפילו לרבע מהדברים המעניינים שהוצגו בתערוכה.

כבר שמענו מיודעי דבר, שהיו מעבירים את התערוכה לקלן שבגרמניה אלא שאי אפשר להתחרות עם כח המשיכה של אמסטרדם.

אז בניסיוננו לשתף קצת מהתובנות מהתערוכה, נתמקד בעיקר במה שמעניין אותנו: תוכנות שילוט דיגיטלי.

לשילוט דיגיטלי לא חסר תוכנות, רף הפיתוח לתוכנה ראשונית שעובדת הוא נמוך מאוד, החוכמה היא איך להפוך מוצר שעובד 80% מהזמן, למוצר שמספק 100% שביעות רצון ללקוח.

עם התבגרותן של חברות התוכנה השונות של השילוט הדיגיטלי, אחריהן אנו עוקבים כבר שנים, תופסת כל אחד את הכיוון המיוחד שלה.

כבר אין כזה דבר תוכנת שילוט דיגיטלי שמתאימה לכולם- יש תוכנות שמתאימות דווקא לארגונים, יש כאלה לקמעונאות, יש שמתמחות במערכי פרסום ויש כאלה שמדברות בעיקר עם מסכי טאצ’.

וזה בעיקר מה שראינו בתערוכה, כמעט אין תוכנה ששואלים אותה “מה מיוחד בך מהשאר” ואין לה תשובה מוכנה בשרוול, היום זה להיות מיוחד או לא להיות.

אבל, יש קווים משותפים שחורזים את שלל התוכנות, שמראים כיוון מסוים של השוק, וניגע בשני נושאים עיקריים:

פשטות השימוש

כולם מבינים שתוכנה עם רשימה של פיצ’רים זה לא מספיק.

אם הלקוח לא יכול להפעיל את הפיצ’ר בעצמו, בלי תמיכה או ידע, זה כמעט נחשב שהפיצ’ר לא קיים.

אז התוכנות השונות מנסות לייצר למשתמש הסופי ממשק פשוט, שלא משקף את כלל יכולות המערכת, אבל נותן לו בדיוק את הכלים שהוא צריך.

בתמונה: תוכנה שמייצרת ממשק ניהול תוכן כאפליקציה ייעודית לכל לקוח.

  

תמיכה בחומרה

כולם מבינים שהעתיד נמצא בתוך המסכים, ללא מחשבים מגושמים שתלויים מאחוריו.

כמעט ואין תוכנה שלא יודעת לעבוד על מערכות ההפעלה המובנות בתוך המסכים.

הרבה מתלוננים שקשה להתאים את התוכנה לסוגים שונים של חומרה, אבל המגוון של התוכנות שכן מצליח לגשר על הפער מצביע על כך שזה הכל עניין של השקעה ומאמץ.

מהצד השני, חברות המסכים מנסות להקל על פיתוח התוכנה עבור המסכים שלהם ומגדילות כל הזמן את היכולות של העיבוד והזיכרון שמוטמע בהם.

בתמונה: רשימת החומרה שנתמכת באחת התוכנות, מישהו חסר?

מסכי מידע כשילוט דיגיטלי – מקצועי או ביתי?

מסכי מידע כשילוט דיגיטלי – מקצועי או ביתי?

היתרונות של מסכי מידע דיגיטליים על פני אפשרויות אחרות להעברת מסרים היא ברורה – תכנים דינמיים שמדברים עם קהל היעד

שילוט דיגיטלי – הבסיס

שילוט דיגיטלי – הבסיס

לכל עסק, חברה או ארגון קיים צורך בסיסי ומהותי להציג מידע לקהלים גדולים, כיום משתמשים באמצעי דפוס שונים על מנת

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

האפקטיביות המפתיעה של פרסום בחנויות

מחקרים שנעשו מצביעים על כך שהצרכנים נמשכים יותר לפרסומות מחוץ לבית, כולל כאלה המוצגות על גבי מסכים לחנויות. הם מוצאים אותן