עשרה כללים לתוכן איכותי בקמעונאות

תוכן מהווה את המכשול הכי רציני בדרך למערכת שילוט דיגיטלי מוצלחת. מערכת תצוגה יפה וממוקמת היטב ככל שתהיה לא תועיל לנו במאומה אם לא יהיה עליה תוכן איכותי ועדכני.

מסכים שמותקנים ללא תוכן איכותי יגרמו לחוויית קנייה שלילית ויציגו את העסק כלא מקצועי. עדיף עסק ללא מסך בכלל מאשר עסק עם מסכים ללא תוכן איכותי.

ריכזנו עבורכם את עשרת הדיברות לתוכן איכותי, אם תשתדלו לפעול על פיהם, התוכן ישרת את המטרות שלכם: הוא יתפוס את העין של הלקוחות, יעניין אותם במוצרים בחנות, ויניע אותם לקנות יותר.

 

תן ללקוחות סיבה טובה להסתכל על המסך

תוכן צריך להיות עם משמעות, בין אם הוא אינפורמטיבי, בידורי, או פרסומי.

 

שמור על תוכן עדכני

המסך נועד להדגיש את רצינותו ומקצועיותו של העסק, אם המסך ישדר מסר שלילי, כמו מסרים לא מעודכנים או מבצעים שנגמרו מזמן, הלקוח יקבל את הרושם השלילי וההפוך ממה שניסינו להשיג.

 

משיכת תשומת לב למסך

כך תמשוך תשומת לב מירבית למסך שלך:

הקפד על כך שתמיד תתרחש תנועה על המסך וצמצם את מספר הפעמים בהם מוצג תוכן סטטי שלא זז.

הקפד על בהירות גבוהה.

שימוש בפרצופים יכול מאוד לעזור בשביל למשוך עניין ולהביע רגשות.

 

תמיד תכוון לרצונם של הצרכנים

כשאתה שוקל פרסום של תוכן על המסך, תשאל את עצמך: האם הלקוחות מעוניינים במידע הזה? אל תתפתה להכניס כל פריט תוכן שעונה על צרכיך, אם המסך ישדר רק מידע שרלוונטי לצרכנים שלך, הם יסתייעו במידע הפרסומי שלך במקום לחסום אותו כפי שהם עושים מול מסך הטלוויזיה בבית.

 

התאם את התוכן למיקום המסך

אם המסך פונה החוצה, הוא מיועד למשוך צרכנים לחנות. אם הוא ליד הקופה, הוא נועד לשכנע את הלקוח לרכוש פריטים נוספים וליד המדף הוא נועד לתת ערך מוסף ומידע על המוצרים בחנות.

 

אל תערבב מסרים שונים

שמור על המסרים אחידים ועם מטרה דומה.

 

אל תפספס הזדמנויות

וודא שלפחות תשעים אחוז מהזמן מופיע על המסך תוכן שמשרת את המטרה שלו.

 

אל תשתמש בטקסט נגלל

הוא אמנם נהדר בשביל להכניס הרבה תוכן לתוך מסך אחד, אבל הוא דורש עמידה ממושכת מול המסך בשביל לקרוא. טקסט נגלל מיועד למקומות שבהם הלקוחות מחפשים דרכים להעביר את הזמן, כמו תורות ואולמות המתנה.

 

השתמש באודיו בשביל למשוך תשומת לב

אך לא יותר מדי, אודיו יכול להפוך מהר מאוד למטרד אם הוא חוזר על עצמו יותר מדי.

 

השתמש בתמונות בשביל לתמוך בטקסט

כך תקל על הלקוחות להבין את המסר.

אם תעקוב אחרי הכללים האלו, הצלחת ליצור ערוץ תקשורת חדש אל לבם של הלקוחות שלך ברגע הרכישה.

דילוג לתוכן